[Gelistirici] Pisi.vim - Paketçilier için Vim eklentisi

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
13 Ara 2010 Pzt 23:56:14 EET

On Monday, December 13, 2010 11:47:23 pm Fatih Arslan wrote:
> Merhaba,
>
> Gerek ofiste, gerekse kişisel olarak kullandığım macrolardan yola
> çıkarak, kapsamlı bir Vim eklentisi yazdım :)

Eline sağlık çok güzel olmuş. Aslında bir ara Ozan epey bahsetmişti ama
hatırlatmış olayım; uludag/trunk/scripts altındaki betikleri geliştiricilerin
daha rahat kullanabileceği şekilde bir paket altında toplasak seninde bu vim
eklentisini oraya eklesek çok güzel olacak.

--
Mete ALPASLAN

Pardus Core Developer
<mete.--.-.pardus.org.tr>