[Gelistirici] Depo ve Paket İmzalama - Son Round

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
13 Ara 2010 Pzt 15:04:41 EET

Merhaba,

Trunk'taki PiSi'ye uygulanabilir, daha önceki epostalarımda belirttiğim
zayıflıkları içermeyen bir yama hazırladım [0]. İmzalama için gerekli imza ve
sertifikayı ([1] ve [2]) /etc/pisi/ altına, güvendiğiniz sertifikaları
/etc/pisi/trust_dir/ kopyaladıktan ve yamayı PiSi'ye uyguladıktan sonra
imzalamayı test edebilirsiniz:

  corporate repo # ls
  package0-1.0-1.pisi

  corporate repo # pisi index --skip-sources .
  * . altındaki PiSi dosyalarının kataloğu oluşturuluyor.
  ./package0-1.0-1.pisi paket indeksine ekleniyor
  Key passphrase: ******
  * Katalog dosyası yazıldı.

  corporate repo # ls
  package0-1.0-1.pisi  pisi-index.xml  pisi-index.xml.crt
  pisi-index.xml.sha1sum  pisi-index.xml.sig  pisi-index.xml.xz
  pisi-index.xml.xz.crt  pisi-index.xml.xz.sha1sum  pisi-index.xml.xz.sig

  corporate repo # pisi ar test $PWD/pisi-index.xml.xz

Kendi sertfikanızı oluşturmak için gerekli kısa bir not da hazırladım [3].

[0] http://cekirdek.pardus.org.tr/~bahadir/signature/signature.patch
[1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~bahadir/signature/signature.key
[2] http://cekirdek.pardus.org.tr/~bahadir/signature/certificate.crt
[3] http://cekirdek.pardus.org.tr/~bahadir/signature/README