[Gelistirici] Yalı'daki disk bölümleme ekranları

Koray Löker loker at pardus.org.tr
13 Ara 2010 Pzt 11:47:59 EET

Yalı'daki disk bölümleme ekranlarında yardım metni nasıl olmalı
konusunda pardus-devel listesine bir e-posta attım. Önce
İngilizce'lerini yazıp, sonra çevirilerini yaptığımız için son halini
İngilizce olarak belirlemek daha mantıklı geldi. Haliyle mesajın doğru
adresi de devel listesi oldu, İngilizce bilen ve konuya ilgi duyanlar
oradan takip edebilir..

İngilizce bilmeyenler de bana yazabilirler fakat transifex'teki son
hallerine bakarak fikir edinirseniz sevinirim.

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->