[Gelistirici] USB Formatlama

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
11 Ara 2010 Cmt 16:09:45 EET

Cuma 10 Aralık 2010 15:49:49 tarihinde H. İbrahim Güngör şunları yazmıştı:

> Elinize sağlık. Test etmedim henüz ama resimden gördüğüm kadarıyla aygıtı
> biçimlendirmek bu kadar el altında olmamalı bence. Tıklandığı anda
> biçimlendirmeye başlamayacaktır muhtemelen ama yine de bu menü yerine
> servis menüsü gibi birşey olması daha tehlikesiz gibi geliyor bana.

Bu konuda aylardır çalıştırmakta olduğumuz ve bildiğim kadarıyla pek az Linux
dağıtımının sahip olduğu zumba ekibine, yani etkileşim tasarımı ve
kullanışlılık konusunda uzman arkadaşlara danışsak daha iyi olmaz mı?
Referandumdan daha sağlıklı bir yol olur diye düşünüyorum...

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE

www.pardus.org.tr