[Gelistirici] USB Formatlama

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
10 Ara 2010 Cum 17:30:42 EET

2010/12/10 Metin Akdere <metin at pardus.org.tr>

> USB aygıtlarımızın içinde ne kadar sıklıkla fotoğraf taşıyoruz ki, ama yine
> de "Gwenview ile fotoğrafları aç" vs... seçenekleri mevcut orada, onlar ne
> kadar mantıklıysa bence bu da o kadar mantıklı. Açılacak ana uygulamada da
> formatlama için yeterince kontrol mevcut. Dolayısıyla bence de formatlama
> seçeneğinin burada durması daha uygun.

Elin oğlu diski - muhtemelen bir kaç dizin derinliğinde - tarayıp
seçenekleri ona göre çıkartıyor, foto yoksa fotoğrafları aç çıkmıyor yani ..
kde işine girmeyecekse böyle olabilir, o menünün çok kalabalık olması iyi
bir şey değil, zaten eşek kadar simge ve yazı çıkıyor çok mühim bir şeymiş
gibi.

Yeri bence de iyi, koyulabilecek başka bir yer de aklıma gelmiyor, masaüstüm
bomboş ve disklerle etkileşimim o simgeden ibaret, normal kullanıcı olsam
orda olsun isterdim, nerde bu format diye aramaktan iyidir, yanlışlıkla disk
formatlamak da çok saçma üç kere soruyormuş zaten, yanlış tıklayan esc'e
basar çıkar