[Gelistirici] USB Formatlama

Metin Akdere metin at pardus.org.tr
10 Ara 2010 Cum 16:19:27 EET

 On Fri, 10 Dec 2010 16:18:15 +0200, "H. İbrahim Güngör"
 <ibrahim at pardus.org.tr> wrote:

> USB takıldığında açılan bir menüde en son bekleyeceğim şeylerden
> birisi
> formatlama seçeneği olmalı _bence_. Üzerinde dosya sistemi bulunmayan
> bir
> USB takıldığında sorması çok mantıklı, fakat içinde verilerimin
> olduğu bir
> USB taktığımda her seferinde "formatlayayım mı" diye sorması bana
> mantıklı
> görünmüyor Renan-san. Çözüm güzel fakat yeri yanlış bence, fakat
> herkes bu şekilde olsun diyorsa da diyecek birşeyim yok.

 USB aygıtlarımızın içinde ne kadar sıklıkla fotoğraf taşıyoruz ki, ama
 yine de "Gwenview ile fotoğrafları aç" vs... seçenekleri mevcut orada,
 onlar ne kadar mantıklıysa bence bu da o kadar mantıklı. Açılacak ana
 uygulamada da formatlama için yeterince kontrol mevcut. Dolayısıyla
 bence de formatlama seçeneğinin burada durması daha uygun.

--
 Metin Akdere