[Gelistirici] 2009/stable/programming/language/php/php - Get package ownership

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Ara 2010 Per 19:09:14 EET

On Thu, 09 Dec 2010 18:39:02 +0200
Gökhan Özbulak <gozbulak at pardus.org.tr> wrote:

>  Selam Onur,
>
>  Devel'deki paketi uzerime aldim, commit dusmustur ama izini tutmak
>  adina buraya yazmak istedim.

 Evet evet, commit listesine çok fazla mesaj düşebiliyor, bu tarz
değişiklikler de gözden kaçabiliyor, bu yüzden bu tarz değişiklikleri
buraya da haber veriyoruz. Bu tarz haber verme işlerini ilgili bir
başlık yoksa ayrı bir posta atarak yapmak daha iyi olur.

> Bu arada, stable'daki paket duzgun derlenmiyor. Sanirim bununla
> ilgili politikamiz derlenmese de paketi kararli depoda tutup devel
> altinda sorunu cozdukten sonra degisiklikleri kararli depoya merge
> etmek. Bunun disinda yapilmasi gereken baska bir eylem var mi?

 Sadece derlenme sorununu düzeltiyorsa, sonuçta oluşan pakette bir
değişiklik olmayacaksa (hata düzeltme, eksik bağımlılık ekleme vs.)
sadece devel de düzeltiyoruz, stable a almıyoruz. Şu anda 2009 sürümü
için uyguladığımız yöntem bu, ama aksi için beni ikna ederseniz
değiştirebiliriz.