[Gelistirici] 2009/stable/programming/language/php/php - Get package ownership

Gökhan Özbulak gozbulak at pardus.org.tr
9 Ara 2010 Per 18:39:02 EET

 On Thu, 9 Dec 2010 12:59:33 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>
 wrote:

>  2009 farmı svn/stable altındaki pspec.xml lerde herhangi bir
> değişiklik olduğunda paketi derlenme kuyruğuna alıyor. Sadece paket
> sahipliği değişikliği, kozmetik değişiklik vs. yi svn/devel de
> yapıyoruz
> ancak svn/stable 'a yansıtmıyoruz.

 Selam Onur,

 Devel'deki paketi uzerime aldim, commit dusmustur ama izini tutmak
 adina buraya yazmak istedim. Bu arada, stable'daki paket duzgun
 derlenmiyor. Sanirim bununla ilgili politikamiz derlenmese de paketi
 kararli depoda tutup devel altinda sorunu cozdukten sonra degisiklikleri
 kararli depoya merge etmek. Bunun disinda yapilmasi gereken baska bir
 eylem var mi?

 Iyi calismalar

 --
 Gökhan Özbulak / go