[Gelistirici] 2009/stable/science/mathematics/FreeMat - Merge from devel/science/mathematics/FreeMat/

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
9 Ara 2010 Per 16:22:35 EET

Selamlar

On Thursday 09 December 2010 15:51:15 Onur Küçük wrote:
>  Ayrıca, moc değişikliği derlenme ile ilgili, sonuçta oluşacak paketi
> ilgilendiren bir durum var mı, bu paketin tekrar derlenmesi
> kullanıcının hayatında bir değişiklik yapacak mı ?

Bunu az önce ofiste de konuştuk, fikrimi burada da söyleyeyim istedim.

Stable deposundaki bir paketin derlenmez durumda bırakılmasını anlayamıyorum.
Eğer burada kullanıcılara gereksiz bir güncelleme gideceği endişesi var ise
zaten bunun için ack/nack süreci var. Pakete ack vermeyiz olur biter.
2009-test deposunu kullanan kullanıcılar depoyu kendileri ekledikleri için
depodaki güncellemeleri kabul ediyor demektir.

Benim anlayışıma göre stable dizininde derlenemeyen bir paket olmamalı, adı
üzerine "stable".

Eğer stable depoda derlenmeyen paket gördüğünüzde düzeltmeyeceksek, bunu
bilelim, 2011 ve C2 stable dizinleri açıldıktan sonra da bu şekilde
davranalım.

Saygılarımla
Erdem Bayer