[Gelistirici] Review sürecindeki ACK verme üslubu

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
8 Ara 2010 Çar 15:47:43 EET

On Wed, 8 Dec 2010 12:50:00 +0200
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

>  Bunu eskiden yapıyorduk ama artık yapmıyoruz, pakette olması gereken
> değişiklikler tamamlanmadan ACK vermiyoruz. Şöyle bir istisna var,
> bazı şeyler kozmetik / paketçiye bırakılabilecek bir tercih
> olabiliyor. Örneğin autoreconf çağırırken parametrelere v eklenmesi
> şart değil, bazı paketçiler tercih ediyor bazıları etmiyor. Ben bu
> tarz durumlarda ACK veriyorum, tavsiye edeceğim şeyi de yazıyorum.
> Ancak yapılması gerekli olan değişiklikler tamamlanmadan ACK
> vermiyorum.

   Bu bence ack sürecindeki tek istisnai durum olmalı. Çünkü Onur'un
bahsettiği kozmetik/paketçi tercihi durumuna dahil konularda, düşülen
notlardan sonra hemen ack verilmemesi mutlaka düzeltilmesi gereken
değişiklik anlamına gelmektedir. Oysaki paket sahibi önerileri dikkate
almakla birlikte, ilgili düzenlemeye ihtiyaç duymayıp paketine
yansıtmama hakkına sahiptir.

---
Fethican