[Gelistirici] Review sürecindeki ACK verme üslubu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
8 Ara 2010 Çar 12:50:00 EET

On Çarşamba 08 Aralık 2010 08:50:01 Fatih Arslan wrote:
> Merhaba,
>
> Review mesajlarında sıkça karşılaştığım bir davranış var. Paket
> sıkca bakıcıları şu kalıbı kullandığını gördüm: "Şurada şu eksiği
> değiştirdikten sonra ACK".

 Bunu eskiden yapıyorduk ama artık yapmıyoruz, pakette olması gereken
değişiklikler tamamlanmadan ACK vermiyoruz. Şöyle bir istisna var, bazı şeyler
kozmetik / paketçiye bırakılabilecek bir tercih olabiliyor. Örneğin autoreconf
çağırırken parametrelere v eklenmesi şart değil, bazı paketçiler tercih ediyor
bazıları etmiyor. Ben bu tarz durumlarda ACK veriyorum, tavsiye edeceğim şeyi
de yazıyorum. Ancak yapılması gerekli olan değişiklikler tamamlanmadan ACK
vermiyorum.