[Gelistirici] 2011 ve İkon Seti

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
8 Ara 2010 Çar 14:33:08 EET

07 Aralık 2010 Salı günü (saat 21:34:18) Rasim AKAR şunları yazmıştı:
> Slm Herkese;

Merhaba,

> Öncelikle uzun zamandır aranızda yoktum. Evlilik. çocuk falan derken birde
> iş güç girince araya çok sevdiğim pardus tan uzak kaldım.
> Artık aranıza dönmeye karar verdim ve aranızdayım.

Hoş geldin :)

> Pardus 2011 diğer sürümler gibi kendi ikon setini kullanacakmı yoksa KDE
> nin kendi ikon setinimi kullanacak. Bununla ilgili bir çalışma oldumu yada
> konuşma.
>
> Benim önerim kendi ikon setimizi kullanmamız daha olumlu olur diye
> düşünüyorum.

Artık DVD imajlar yayınladığımız için yer sorunumuz yok, dolayısıyla hem
Oxygen simge seti (KDE'nin öntanımlı simge seti) hem de grafikerimiz Banu
Önal'ın hazırlamaya devam ettiği Milky 2 simge setini imajlarda yer alıyor.

Öntanımlı simge setine gelince, öntanımlı simge setini değiştirmiyoruz, onun
yerine Kaptan'da kullanıcılara 2 simge setini de gösterip tercih yapmasını
sağlıyoruz. Güncel bir 2011 sistemde kaptan çalıştırılıp, denenebilir.

Bu arada, kaptan'da hem simge seti hem stil rengi seçtirtmek biraz kaptan'ı
kalabalıklaştırıyor diye başka planlar da var, ama ben de detaylarını
bilmiyorum, Koray ve Renan anlatabilir.

--
Gökçen Eraslan