[Gelistirici] Review sürecindeki ACK verme üslubu

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
8 Ara 2010 Çar 08:50:01 EET

Merhaba,

Review mesajlarında sıkça karşılaştığım bir davranış var. Paket
sıkca bakıcıları şu kalıbı kullandığını gördüm: "Şurada şu eksiği
değiştirdikten sonra ACK". Review sürecini anlatan belgemizde bu
davranıştan kaçınılması gerektiği yazılıyor [1]

   Örneğin: YANLIŞ: Dosya izinlerini değiştirdikten sonra ACK.
            DOĞRU : Dosya izinlerinin düzenlenmesi gerek.

Review süreciyle ilgili bir değişiklik mi var ? Yoksa çok küçük şeyler
için, örneğin COPYING dosyası eklenmemesi durumda _YANLIŞ_ olan
yöntem'e göre mi hareket edilmeli ? Yeni kişilerin de bu davranışı
benimsediğini ve kullandığını gördüm (buna ben de dahilim).

Fakat süreci belirtilmiş bir prosedüre aykırı davranmak benim hoşuma
gitmiyor. Çünkü belirsizlik ortaya çıkıyor ve bu yüzden review
ederken "acaba şöyle mi yapsaydım..." düşünceleri içinde boğulup
duruyorum.

Bu konuda nasıl hareket edilmeli ?

Kolay gelsin

[1]