[Gelistirici] ogdi, boncuk

Akın Ömeroğlu akin at pardus.org.tr
7 Ara 2010 Sal 17:17:27 EET

 On Mon, 6 Dec 2010 16:32:50 +0200, İşbaran Akçayır <isbaran at gmail.com>
 wrote:
> selamlar,

 Selam,

> bir de 2009
> da contrib'de olan boncuk paketini 2011 e almak istiyorum

 Boncuk konusunda bir miktar avukatlık yapayım. Eğer hafızam beni
 yanıltmıyorsa boncuk bir sözlük web sitesinin veri tabanını
 kullanıyordu. Sözlük web sitesine şöyle bir göz attım ve bununla ilgili
 bir izin göremedim.

 Bir diğer husus o sözlük sitesinin de başka sözlük veritabanlarını
 izinsiz kullandığı iddiasıyla erişiminin FSEK kapsamında engellenmiş
 olması. Bazı kullanıcılar bu yüzden sözlüğe bağlanma sıkıntısı
 yaşayacaklardır boncuk kullanırken.

 Bu durumda teknik değil ama bu hususlarda paketin 2011'e alınması
 konusunda çekincelerim var. Bunun yeri review ise bir kere eğer boncuk
 başka bir izin veren sözlüğü ya da kendi sözlüğünü kullanıyorsa iki kere
 mazur görünüz beni.

 İyi çalışmalar...

 --
 Akın Ömeroğlu