[Gelistirici] Fwd: corporate2/devel/science/mathematics/SuiteSparse - Version bump.

Metin Akdere metin at pardus.org.tr
7 Ara 2010 Sal 16:58:05 EET

Ozan Çağlayan wrote On 07-12-2010 12:18:
> Bu güncellemeyle SuiteSparse'tan çıkan libumfpack'ın versionu 3.4'ten 3.5'e
> çıktığından scipy paketi kırıldı.
>
> Lütfen biraz daha dikkat edelim.

Bu durum için pardon, revdep-rebuild kullanıyorum ancak, ters bağımlılık
olan scipy'nin sistemimde kurulu olmamasından dolayı  yakalayamadım
(aslında ters bağımlılıkların da sistemimde kurulu olduğunu kontrol
etmem gerekiyordu).

SuiteSparse paketinde reverseDependencyUpdate ve scipy paketinde de yeni
SuiteSparse'e strict dep yazarak düzeltiyorum.

İyi çalışmalar.
---
Metin Akdere