[Gelistirici] dcmtk ve openscenegraph

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
7 Ara 2010 Sal 13:15:58 EET

Perşembe 25 Kasım 2010 günü (saat 10:07:48) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:
> Perşembe 25 Kasım 2010 günü (saat 09:27:48) İşbaran Akçayır şunları
yazmıştı:

> Bana uyar. İşbaran'la özelden de konuştuk, buraya da yazayım,
> OpenSceneGraph'ın ters bağımlılığı flightgear ve flightgear-data
> paketlerini de İşbaran üzerine alabilirse güzel olur. (flightgear'ın
> bağımlılığı simgear var bir de.)
>
> osg multimedia/graphics de uygundur bence.
>
> Eline sağlık ;)

Selamlar;

İşbaran, 2009'da

OpenSceneGraph
flightgear
flightgear-data
dcmtk

paketlerini üzerine alır mısın?

flightgear'ın açık hatası var bu arada 15051, ben hatayı tekrar edemedim, intel
kartlarıyla ilgili olabileceğini iddia etmiş hatayı giren arkadaş, ofiste test
ortamı bulabilirsem tekrarlamaya çalışacağım.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux