[Gelistirici] 2011 & samba

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Ağu 2010 Pzt 02:46:19 EEST

On Mon, 23 Aug 2010 00:36:06 +0300
"H. İbrahim Güngör" <ibrahim at pardus.org.tr> wrote:

> Evet bu şekilde samba 64 bitte derleniyor ama Onur'la konuştuğumuzda
> libunwind'in fPIC ile derlenmesi yerine samba'nın libunwind-ptrace.a
> yerine shared object'e linklenmesi gerektiğini konuşmuştuk. Diğer
> dağıtımların libunwind'i fPIC ile derletmediğini hatırlıyorum. Şu an
> pakete bakamıyorum malesef, yarın sabah bakabilirim en erken. Çok
> aciliyeti varsa çekinmeyin.

 Unwind den çıkan .a dosyalarını sildim, Fedora siliyor, Suse silmiyor.
Bana silmemek mantıklı geliyor. Unwindin statik kitaplıklarını PIC le
derlemek de bir çözüm olabilir ama bu yapılmaması gereken bir şey
olarak konuşulur hep.

 Belki unwind ptrace e so ürettirmek gibi bir şey denenebilir ama
unwind ptrace ne yapıyor bilmiyorum, so oluşmadığına göre bir sebebi
vardır diye düşünüyorum.

 Şu anda samba derleniyor, böyle devam edelim, bir ara sakin kafayla
duruma bakayım. Konu hakkında önerisi fikri vs. olan varsa çekinmeyiniz
haber ediniz.