[Gelistirici] 2011 & samba

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
23 Ağu 2010 Pzt 00:36:06 EEST

On Sun, 22 Aug 2010 23:43:17 +0300
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

> libunwind'i -fPIC ile derleyince samba da derlenebiliyor.

Evet bu şekilde samba 64 bitte derleniyor ama Onur'la konuştuğumuzda
libunwind'in fPIC ile derlenmesi yerine samba'nın libunwind-ptrace.a
yerine shared object'e linklenmesi gerektiğini konuşmuştuk. Diğer
dağıtımların libunwind'i fPIC ile derletmediğini hatırlıyorum. Şu an
pakete bakamıyorum malesef, yarın sabah bakabilirim en erken. Çok
aciliyeti varsa çekinmeyin.

İyi geceler

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>