[Gelistirici] Pardus 2011 & Xfce

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
22 Ağu 2010 Paz 00:16:38 EEST

2010/8/21 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>:
> Şimdi benim aklımda daha başka bir yöntem var. Elimizin altında pardus-default-settings-xfce adında bir paket var. Tüm Xfce paketlerini doğru bileşenlerine yerleştirdikten sonra, pardus-default-settings-xfce paketine bu ek paketleri bağımlılık olarak yazarsak, yine aynı amacı daha temiz bir yöntemle gerçekleştirmiş olacağız.

Bu dediğin diğer dağıtımlardaki virtual-paket işine benziyor. Bu
ısrarla kaçındığımız bir hareket bildiğim kadarıyla.

Bizdeki hareket (şu an olduğu gibi) base yapı isteyen kullanıcının
base bileşenini kurarak işini görebilmesi. (Bunu arayüzden yapmanın
bir yolu var mı emin değilim.)

Sürüm içinde obsolete olan paketi niye bileşenden çıkaramadığımızı ya
da yerine başka paket koyamadığımızı anlamadım.

--
Türker Sezer