[Gelistirici] Pardus 2011 & Xfce

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
21 Ağu 2010 Cmt 23:32:39 EEST

21 Ağustos 2010 Cumartesi günü (saat 22:48:11) Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> İtiraz olmazsa benim Pardus 2011'de Xfce için yapacağım değişiklikler şu
> şekilde olacak: - tüm xfce paketlerinin bileşenlerini doğru yerlerine
> koymak.
> - pardus-default-settings-xfce'ye, kullanıcının minimal ihtiyaçlarını
> karşılayacak bağımlılıkları yazmak.

Paketlerin ilgili bileşenlerine gidecek olmasına +1, fakat kullanıcının
Xfce'yi tek hamlede kurmasını istiyorsak, kurulacak paket pardus-default-
settings-xfce olmamalı. Kullanıcıların bu paketin bu işe yaradığını anlamaları
zor olur.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer