[Gelistirici] Perl 5.12.1 geçişi ve perl paketleri hakkında

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
21 Ağu 2010 Cmt 16:34:56 EEST

21 Ağustos 2010 Cumartesi günü (saat 14:54:00) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,

> Benim bakıcısı olduğum perl paketlerinin tamamı (sahipsiz olduğu için
> aldığım son 3ü dışında) spamassasin paketini güncellerken depoya
> katmak zorunda olduğum paketlerden oluşuyor. Bu paketlerin
> bakıcılığını sürdürmek istemiyorum. Senin için uygunsa üzerine
> alabilirsin. İstersen bakıcısız olarak işaretleyebilirim.

Kişisel tercihim sizde kalması yönünde :) spamassassin'in bakıcılığını
üstlenecekseniz bağımlılıklarının da bakımını üstlenmeniz daha sağlıklı olur.
Ya da paketlere talipli başka biri çıkana kadar üzerinizde kalsa, bu dönemde
paketlerin bakımını üstlenseniz, o da güzel bir seçenek..

Üzerimde zaten çok fazla paket var, bir kısmını hevesli diğer arkadaşlara
paylaştırmak gibi bir niyetim var, uygun olduğum bir ara listesini
çıkaracağım. Bu paketlerle ilgilenen başkalarının olması daha sağlıklı
olacaktır diye düşünüyorum.

> iyi çalışmalar diliyorum.

Mutlu haftasonları diliyorum :)

--