[Gelistirici] Perl 5.12.1 geçişi ve perl paketleri hakkında

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
21 Ağu 2010 Cmt 14:54:00 EEST

Selamlar,

21 Ağustos 2010 03:05 tarihinde Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr> yazdı:
> * Obsolete paketler Semen, Necdet Hoca ve benim üzerimde. 2011'e perl
> paketlerini geçirirken dikkat edersek sevinirim ;)

Benim bakıcısı olduğum perl paketlerinin tamamı (sahipsiz olduğu için
aldığım son 3ü dışında) spamassasin paketini güncellerken depoya
katmak zorunda olduğum paketlerden oluşuyor. Bu paketlerin
bakıcılığını sürdürmek istemiyorum. Senin için uygunsa üzerine
alabilirsin. İstersen bakıcısız olarak işaretleyebilirim.

iyi çalışmalar diliyorum.

---
Necdet Yücel