[Gelistirici] 2011/devel/editor/vi/vim - Version bump to new release, ready for 2011

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
21 Ağu 2010 Cmt 03:09:04 EEST

Cumartesi 21 Ağustos 2010 günü (saat 03:01:56) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Orası sana kalmış. configure.in dosyasını nasıl değiştirmek istiyorsan
> değiştirirsin. Bana sanki yukarıdaki şekilde olmalı gibi geldi.

pisitools.dosed("src/configure.in", r"libc\.h", "")

şeklinde sonda da boşluk bırakmadan yaptım ve gereken yeri sildiğini gördüm.
Doğrusu bu şekilde oldu. Teşekkür ederim yardımın için. Paket farmda yanlış
hali ile derlendiği için sürüm artırıyorum.