[Gelistirici] Kurumsal 2 için bölünmüş KDE paketleri

Server Acim server at acim.name.tr
16 Ağu 2010 Pzt 18:45:54 EEST

On Mon, 16 Aug 2010 10:41:37 +0300
Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr> wrote:

> Kurumsal2'nin çıkışı yolunda bölünmüş paketleri ne kadar erken depoya alsak
> iyi olur düşüncesindeyim. Kullanıcılar ne kadar uzun süre test edebilirse
> kararlılık açısından o kadar iyi olacaktır. Paketlerin bu kadar zamandır
> review'da beklemesinin mantıklı bir açıklaması var mıdır?
>
> Ne yapılacağı konusunda listeyi ve Ozan'ı pinglemek istedim. Unutulup giderse
> harcanan onca emeği yazık olacak.
>
> --
> - Serdar Dalgic
> TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux
> http://www.pardus.org.tr/eng

Değerli Geliştirici Dostlarım,
Ben 60 numaralı Pardus testçisi olarak, 32 MB İntel Ekran Kartına sahip Escort E-Note test bilgisayarımda, uzun süredir Kurumsal 2 Alpha'yı test etmekteyim ve yaşadığım sorunları da ayrıca "testçi" e-posta listesine gönderdim. Bu gönderilerimin "Kurumsal" sürüm geliştiricileri tarafından okunduğuna eminim.

Kurumsal 2 sürümünü, şu anki "Alpha" sürümü sonrasında çıkacak olan ilk "yeni iso" dosyasını indirip, DVD'ye yazıp yeniden kurulum aşamasından başlayarak test etmek ve yaşayacak olduğum olası sorunları, hata.pardus.org.tr'ye bildirmek isteği ve arzusundayım.

Çünkü ben de bir kamu kurumunda (İnönü Üniversitesi), ve bu kamu kurumunun bir biriminin (Devlet Konservatuvarı) yöneticiliğini (Konservatuvar Müdürlüğünü) yapmaktayım.
Ve birimin Stratejik Plan'daki hedefleri arasına, "birimdeki bilgisayarlara özgür yazılımlar kurularak güvenlik ve maliyet açısından tasarruf yoluna gidilecektir." benzeri bir madde ekledim. Bu açıdan "Pardus Kurumsal 2"nin benim açımdan bu bağlamda daha da büyük önemi bulunmaktadır.

Sormak istediğim soru şudur efendim:
Şu anki .iso dosyası sonrasında yeni bir "iso" dosyası oluşturma yolunda bir hazırlığın içerisinde olduğunuzu, "geliştirici listesini sessiz sedasız izleyen" birisi olarak fark etmek zor değil. Fakat, yaklaşık olarak bu yeni iso dosyasını hazırlama konusunda kafanızda bir takvim var mıdır?
Eğer var ise bu tarihin yaklaşık zamanı neresidir?

Saygı ve sevgilerimle.
--
Server Acim
<-- Özgürlüğünüzü Çöpe Atmayın! -- > | <-- Do NOT Trash you FREEDOM! -- >