[Gelistirici] Kurumsal 2 için bölünmüş KDE paketleri

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
16 Ağu 2010 Pzt 10:41:37 EEST

Merhaba;

Ocak ayı sonunda Doruk Kurumsal 2'deki kde3 paketlerini bölmüş, review'a
atmıştı.

Nisan ayına doğru Fatih ve ben review'larını yapmıştık, Ozan paketleri
kurumsal2 deposuna almadan önce bir gözden geçirmek istediğini belirtti. Bir
kaç pakete göz atabildi gördüğüm kadarıyla, ama devamı gelmedi.

Doruk geliştiricilikten ayrıldıktan sonra bölünen paketlerin sorumluluğunu ben
üzerime aldım.

Kurumsal2'nin çıkışı yolunda bölünmüş paketleri ne kadar erken depoya alsak
iyi olur düşüncesindeyim. Kullanıcılar ne kadar uzun süre test edebilirse
kararlılık açısından o kadar iyi olacaktır. Paketlerin bu kadar zamandır
review'da beklemesinin mantıklı bir açıklaması var mıdır?

Ne yapılacağı konusunda listeyi ve Ozan'ı pinglemek istedim. Unutulup giderse
harcanan onca emeği yazık olacak.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux