[Gelistirici] gammu paketi hakkinda

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
14 Ağu 2010 Cmt 14:55:43 EEST

On Sat, 14 Aug 2010 03:21:48 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Selamlar,
>
> Sahipsiz paketler başlığı altında araya kaynamasın diye ayrı bir
> başlıkta yazayım istedim. contrib deposundaki sahipsiz python-gammu
> paketinin bakımını almak istediğimde artık bu paket için ayrı bir
> kaynak dosya olmadığını, yine contrib depomuzda bulunan gammu
> paketinin kaynak dosyasından çıkarılabildiğini gördüm.
>
> playground'umda paketin başlık dosyalarından bir devel paketi
> oluşturulması, python-gammu paketinin oluşturulması, derleme
> parametrelerinin düzenlenmesi gibi işlemleri tamamladım.

 Elinize sağlık. Paketin bir iki ufak işi daha var yalnız, builddep
lerde libusb1 eksik, bir de içinden statik kitaplıklar çıkıyor.

> 2009 sürüm yöneticisi uygun görürse gammu paketini 2009 deposuna alıp,
> contrib depodan gammu ve python-gammu paketlerini kaldırmak istiyorum.

 Paketleri depo arası taşıma isteği yaparken lütfen nedenini de
yazın, hem kaydı olmuş olur hem de konu hakkında yorum alma şansımızı
arttırırız. Normalde sebep söylenene kadar bekliyorum ama bu paketi
tanıyorum, desteklediği telefonlar için yukarıdaki sorunlar düzelince
ana depoya alabiliriz.