[Gelistirici] gammu paketi hakkinda

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
14 Ağu 2010 Cmt 03:21:48 EEST

Selamlar,

Sahipsiz paketler başlığı altında araya kaynamasın diye ayrı bir
başlıkta yazayım istedim. contrib deposundaki sahipsiz python-gammu
paketinin bakımını almak istediğimde artık bu paket için ayrı bir
kaynak dosya olmadığını, yine contrib depomuzda bulunan gammu
paketinin kaynak dosyasından çıkarılabildiğini gördüm.

playground'umda paketin başlık dosyalarından bir devel paketi
oluşturulması, python-gammu paketinin oluşturulması, derleme
parametrelerinin düzenlenmesi gibi işlemleri tamamladım.

2009 sürüm yöneticisi uygun görürse gammu paketini 2009 deposuna alıp,
contrib depodan gammu ve python-gammu paketlerini kaldırmak istiyorum.

kolaylıklar

---
Necdet Yücel