[Gelistirici] pbzip2

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
12 Ağu 2010 Per 23:19:08 EEST

On Wednesday 11 August 2010 12:53:04 Necdet Yücel wrote:
> 2009 deposuna bzip2'nin paralel çalışan halini; pbzip2'yi almıştık.
> Bence 2011'de pbzip2'nin binarylerini bzip2'ninkileri ezecek şekilde
> (path'de daha önce gelen bir dizine koyarak mesela) alalım.
>
> pbzip2 aktif geliştirilen bir proje. Çok büyük getirisi var. Farmda
> mutlaka onu kullanmak lazım ama masaüstü kullanıcılarının seçimine
> bırakmak yerine öntanımlı olarak onu vermek iyi fikir olacaktır diye
> düşünüyorum.

[Bu konu arada kaynamasın diye ayrı bir thread'de cevap veriyorum.]

Aslında bzip2'i fazla kullanmıyoruz. farmda da index oluşturma dışında
kullanılmıyor. Yeni pisi'de bunun yerine xz kullanılacak.

Bunu öntanımlı yapan popüler bir dağıtım var mı? Yeterince kararlı olduğundan
emin olabilecek miyiz?

pbzip2 ile sıkıştırılan dosyalar normal bunzip2 ile açılabiliyor değil mi?