[Gelistirici] trunk/pisi - AUTHORS: Remove translators

Ahmet AYGÜN me at ahmetaygun.net
6 Ağu 2010 Cum 13:49:08 EEST

Merhaba

06 Ağustos 2010 09:15 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> yazdı:

> Bazı açık kaynak projelerini inceledim. Sonuçta Maintainers, Developers ve
> Contributors başlıklarında karar kıldım. Contributors başlığı altında
> çevirmenler de var. Commit loglarını inceleyip ekteki şekilde düzenledim.
> Nasıl görünüyor?

Developer ile Contributor arasındaki farkımız ne olacak burada?

Esasen ayırmak bana pek güzel bir uygulama gibi gelmiyor. Benim gözümde ha
developer ha contributor. İnsanlara demedik mi "illa kod yazmanız gerekmez,
yerelleştirme de yapsanız geliştiricisiniz, belge de yazsanız
geliştiricisiniz" diye? Bu güne kadar süregelen geliştirici/katkıcı ayrımını
ve/veya ayrımı algısını göz önünde bulundurunca, bu şekilde ayrı ayrı
yazmanın da dezavantajları olacağına inanıyorum.

Sizler için de sakıncası yoksa, şuna Maintainer(s) ve Developers desek?

Sevgiler
--
Ahmet AYGÜN