[Gelistirici] trunk/pisi - AUTHORS: Remove translators

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
5 Ağu 2010 Per 13:38:59 EEST

On Thu, Aug 05, 2010 at 12:01:26PM +0300, Bahadır Kandemir wrote:
> KDE uygulamalarında, about.py içinde şöyle tanımlar var:
>
> aboutData.setTranslator(ki18nc("NAME OF TRANSLATORS", "Your names"),
> ki18nc("EMAIL OF TRANSLATORS", "Your emails"))
>
> PO dosyasını çeviren kişi, bu değerleri kendine göre güncelliyor ve "Hakkında"
> penceresinde isimler çevirilere ait ayrı bir alanda görünüyor.
>
> Konsol uygulamalarında nasıl bir yol izlemeliyiz bilmiyorum, bu tür
> uygulamaların --help komutlarına benzer bir ek yapmak bir çözüm olabilir.

Kaçırdığım kısımlar olabilir ancak şimdiye kadar konsol uygulamalarının
--help çıktısında çevirmenlerin isminin geçtiğini görmedim. Genellikle
kaynak kodunda po/ dizini içerisinde TRANSLATORS dosyası tutuluyor ve bu
şekilde yapılması taraftarıyım. Alfabetik sırayla "İsim soyisim - Dil"
şeklinde yaparsak güzel olur.

Koda bir şekilde yama göndermiş, ancak aktif geliştirici olmayan kişileri de
THANKS dosyasına yazalım.

--
        . Eren