[Gelistirici] trunk/pisi - AUTHORS: Remove translators

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
5 Ağu 2010 Per 12:01:26 EEST

Perşembe 05 Ağustos 2010 günü (saat 11:46:15) Gökmen Görgen şunları yazmıştı:

> Fatih selam. Sadece meraktan soruyorum, çevirmenlerin bilgisini nerede
> tutuyoruz?

KDE uygulamalarında, about.py içinde şöyle tanımlar var:

aboutData.setTranslator(ki18nc("NAME OF TRANSLATORS", "Your names"),
ki18nc("EMAIL OF TRANSLATORS", "Your emails"))

PO dosyasını çeviren kişi, bu değerleri kendine göre güncelliyor ve "Hakkında"
penceresinde isimler çevirilere ait ayrı bir alanda görünüyor.

Konsol uygulamalarında nasıl bir yol izlemeliyiz bilmiyorum, bu tür
uygulamaların --help komutlarına benzer bir ek yapmak bir çözüm olabilir.