[Gelistirici] lzma -> xz utils?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
29 Nis 2010 Per 08:24:21 EEST

28 Nisan 2010 Çarşamba günü (saat 18:05:51) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  lzma'nın devamı niteliğinde xz-utils var; bunu ayrı bir paket olarak
> mı depoya almayı yoksa lzma paketini mi güncellemeyi düşünürüz?

paket uzun zamandır benim playground'umda var ancak sorun şu ki xz-utils'ten
lzma'dan çıkan araçların aynıları çıkıyor backward compatibility için.
Dolayısıyla bu pakete replaces lzma yazmak gerekiyor. Böyle yapınca da
güncelleme esnasında, lzma kaldırılıyor xz kurulmadan önce ve o noktadan sonra
artık paket kuramaz hale geliyoruz :)

Ayrı paket olarak almak da çok mantıklı gelmiyor geçmişken tam geçip pisinin
internal biçimini install.tar.xz falan yapmak lazım.

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng