[Gelistirici] lzma -> xz utils?

Mehmet Emre ATASEVER memre at pardus.org.tr
28 Nis 2010 Çar 21:31:43 EEST

28 Nisan 2010 Çarşamba günü (saat 18:05:51) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  lzma'nın devamı niteliğinde xz-utils var; bunu ayrı bir paket olarak
> mı depoya almayı yoksa lzma paketini mi güncellemeyi düşünürüz?
>
>  Playground'daki arm portunda xz-utils direkt lzma paketi olarak
> kullanılmış:
>
>  https://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/memre/arm/repos/cortex-a8/syst
> em/base/lzma/
>
>  Daha önce lzma tarball hazırlayan bir yer xz olarak paketlemeye
> başlayıp, bunu pisi paketi yapımında kullanamayınca eksikliğini
> hissettim.
>
>                    Doruk

> [...]

cross-lfs ciler lzma için xz-utils kullanmışlar, bu yüzden Pardus-ARM
versiyonu için xz-utils tercih ettim.

Pardus ARM portu Pardus'a %100 benzemeli ve lzma kitaplığını kullanan bir
paket sorunsuz derlenmeli. Bunu test etmek için readelf ile xz-utils ile lzma
kitaplıklarını da karşılaştırdım, xz-utils in eksiği yok fazlası var.

Aslında bitirince bütün depoyu commitleyecektim ama daha düzgün bir paket
görmeniz için lzma paketindeki değişiklikleri commit liyorum. crosstools
yerine autotools yazarsanız paket 8086 da da sorunsuz derlenecektir.

--
saygılarımla/regards,
Mehmet Emre ATASEVER

TUBITAK/UEKAE | Pardus-ARM