[Gelistirici] Review süreci hakkında

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
26 Nis 2010 Pzt 12:10:03 EEST

2010/4/26 İşbaran Akçayır <isbaran at gmail.com>

> Dikkat etmek kolay, ama neyi çözdü bu sistem onu anlamadım, vakti olduğu
> halde review yapmıyor muydu bu insanlar ? Listede bekleyen mesaj bugzilla'da
> bekleyecek başka da bir şey değişmeyecek gibi geliyor bana :)
> Bu süreç teoride güzel, bizim durumda kuyruk mantıklı hala bence :) Neyse
> bakalım nasıl gidecek

eski süreçte bileşen sorumlusu kavramı neredeyse yoktu, ama bu süreçte
almayı düşündüğün paketi bileşen sorumlusu review etmiyorsa onun tepesine
binebilirsin :)

Kuyruk pek işe yarar mı, bana yarar gibi gelmiyor, neticede review
bileşenindeki açık hataları seçip tarihe göre sıralayınca zaten ister
istemez bir kuyruk çıkıyor :) Review yapanların yanı sıra paketçide de
bitiyor bence olay, paketine sahip çıkmalı, paketiyle ilgilenilmiyorsa
ilgilenmeyenlere bağırıp çağırabilmeli paketçi.. budur benim fikrim ;)

Neyse yav, polemiğe gitmesin, bu budur şu şudur işte (=

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux