[Gelistirici] Review süreci hakkında

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
26 Nis 2010 Pzt 12:02:42 EEST

2010/4/26 Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr>

> Merhaba;

> Sitem etmekte bir nebze haklısın, gözden kaçan paketler olmuştur, bundan
> sonra da belki olabilecektir her ne kadar istemesek de.. Ama bu yüzden "yol
> boş, kırmızı ışıkta geçelim" olmamalı.

Bunlar bu taslaktan önce review'e girmişler o yüzden yasa beni vurmuyor :P (
bileşen sorumlusu onayı ) Teoride haklısın tabi ki

> http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/doc/tr/package-review-process.rst
>
> burada bir outline oluşturuldu, şu an bugzilla'yı da review sürecine
> kattık. Ayrıca review edilmediğinde bileşen sorumluları dürtülebilecek
> artık. (en azından hesap sorulabilecek birileri var.)
>
> Bu bağlamda review sürecinde bir sıkıntı yaşamayacağımızı umuyorum, Ama 2
> ACK alma, bunlardan en az birinin de bileşen sorumlusuna ait olması
> seçeneğini gözardı etmeyerek.. Bundan sonrakilerde dikkat edersen hepimiz
> mutlu oluruz (=

Dikkat etmek kolay, ama neyi çözdü bu sistem onu anlamadım, vakti olduğu
halde review yapmıyor muydu bu insanlar ? Listede bekleyen mesaj bugzilla'da
bekleyecek başka da bir şey değişmeyecek gibi geliyor bana :)
Bu süreç teoride güzel, bizim durumda kuyruk mantıklı hala bence :) Neyse
bakalım nasıl gidecek