[Gelistirici] taglib & taglib-extras

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
21 Eyl 2009 Pzt 15:15:54 EEST

On Monday 21 September 2009 02:58:56 pm İşbaran Akçayır wrote:
> taglib, taglib-extras ve amarok güncellemelerini devel'de yaptım,
> vaktiniz olursa elinizde wma, asf, mp4 gibi herhangi çeşitlilikte dosya
> da varsa aşağıdaki paketleri kurup test edebilirseniz sevinirim.

Elimde asf, wma gibi dosyalar yok ama Amarok normal olarak çalışıyor görünüyor
:) Yalnız uzunca bir süredir Equalizer eksikliği yaşıyoruz.

Depodaki Amarok paketinde Equalizera dair herhangi bir işaret yok. Şu anki
Amarok'ta "settings" altında "equalizer" görünüyor ancak inaktif durumda ve
tıklanamıyor/başlatılamıyor.

Konfigurasyon penceresinde ise şu şekilde bir yazı mevcut: "Equalizer not
supported by Phonon".