[Gelistirici] taglib & taglib-extras

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
21 Eyl 2009 Pzt 14:58:56 EEST

Eren Türkay wrote On 21-09-2009 12:09:

> Bu taglib ve taglib-extras güncellemesinden sonra Amarok'a bazı yamalar geldi
> diğer dağıtımlarda. Derlemeyi denemedim ama muhtemelen bazı sorunlar
> çıkacaktır.
>
> Bu güncellemeleri yaptıktan sonra Amarok'u (ve taglib kullanan diğer
> uygulamaları) yeniden derleyip sorunun olup olmadığına bakabilir misin?

taglib, taglib-extras ve amarok güncellemelerini devel'de yaptım,
vaktiniz olursa elinizde wma, asf, mp4 gibi herhangi çeşitlilikte dosya
da varsa aşağıdaki paketleri kurup test edebilirseniz sevinirim.

saygılar

http://www.ish.kodzilla.org/pardus/paketler/taglib-1.6-8-1.pisi
http://www.ish.kodzilla.org/pardus/paketler/taglib-extras-1.0.0-5-1.pisi
http://www.ish.kodzilla.org/pardus/paketler/amarok-2.2_21092009-30-1.pisi