[Gelistirici] Yeni sürücüler için test isteği

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
13 Eyl 2009 Paz 14:32:35 EEST

Fatih Aşıcı wrote On 12-09-2009 17:16:
> ATI kullanıcıları:   		zorg -d radeon
> NVIDIA kullanıcıları:		zorg -d nouveau
> Intel kullanıcıları:		zorg -d intel
>
> [..]
> lspci -nn | grep -i vga
>
> çıktısını verebilirsiniz.

$ lspci -nn | grep -i vga
01:00.0 VGA compatible controller [0300]: nVidia Corporation G86
[GeForce 8400M GS] [10de:0427] (rev a1)

Verilen paketleri sırası ile yükledim. Sürücümü "nouveau" ile
değiştirdim. Yeni kernel ile bilgisayarımı açtığımda
X açılmaya çalışırken kilitlendi. Üstü siyah, altı geniş aralıklarla,
dikine kahverengimsi çizgiler geldi.
Eksi çekirdek ile sürücüyü "nv" ile değiştirdim ve 127li çekirdekle
bilgisayarı başlattım. Şu anda nv+127 ile yazıyorum.