[Gelistirici] Yeni sürücüler için test isteği

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
13 Eyl 2009 Paz 10:51:14 EEST

2009/9/13 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> "Eskiden" derken 2008 zamanını mı kastediyorsun? 2009 deposundaki
> paketlerle
> aynı sorun var mı? Bu paketlerde birçok düzeltme var; ama regression olursa
> depoya alamayız.

Evet 2008'de uzun zaman çift monitör kullandım sorun yoktu, 2009'da sorun
var.
Doğrusunu istersen 2009'da bir süre çift monitörü sorunsuz kullanmış
olabilirim ama bu bilgisayarda 2009'u
ne ara kullandığımı ve çift monitör kullanıp kullanmadığımı hatırlamıyorum
:/

> Bu arada fglrx'i denemiyorsun artık herhalde? Daha önce belirttiğim gibi bu
> kartı bir daha desteklemeyecek.

Yok radeon'u deniyorum, Windows'a döndü olay desene, yine kart eskidi yeni
kart al mantığı umarım açık kaynak sürücülere de geçmez.