[Gelistirici] Yeni sürücüler için test isteği

ert76 ert76 ert976 at gmail.com
12 Eyl 2009 Cmt 21:30:03 EEST

> `--> lspci -nn | grep vga

ert976 at ert976-pardus ~ $  lspci -nn | grep VGA
01:00.0 VGA compatible controller [0300]: ATI Technologies Inc RV350 AS
[Radeon 9550] [1002:4153]

Test deposunu kullanıyorum. Sistemimi güncelledim. Daha sonra istenilen
paketleri kurdum. zorg ile uygun sürücüyü seçtim. Restart sonrası yeni
kernel
ile açtım. Bu paketlerle değişiklik görmedim. Foobilard oyunu hata 11082
deki
gibi kilitlenmeye devam ediyordu.

Alsa sürücüleriyle ilgili bir problem yaşamadım.

Daha sonra mesa paketini kurdum. Glxgears ta fps 1000 den 1050 civarına
çıkmaya başladı. Bu paket ile Opengl 1,4 ten 1,5 a yükseldi.

Masaüstü efektlerde bir problem yaşamadım.  Bu sürücü ile foobilard ile oyun

oynayabiliyorum. Trigger oyununda ise görüntüde bozukluklar var.  Toprak
yüzey
çok kötü gözüküyor. Nexuiz, openarena, sauerbraten, torcs, urbanterror,
vdrift, Wop, ppracer, smc, supertux2, glest oyunlarında da bir problem
yaşamadım.

Saygılarımla
Ertan Argüden