[Gelistirici] Paketlerde sistem fontlarının kullanımı

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
12 Eyl 2009 Cmt 20:03:58 EEST

Selamlar;

Depoda bulunan paketlerimizin bir kısmı kendi fontlarını (ki bu fontların
neredeyse hepsi depoda ayrı paket olarak mevcut) getiriyor.  Diğer dağıtımlara
bakınca ki bence olması gereken de bu; o fontları silip sistem fontlarını
kullanması için oraya symlink koyuyorlar.

Paketlerin tam listesi üzerinde çalışıyorum şu an. Eğer bir sorun olmazsa
listeyi çıkarınca buraya gönderip paket üzerinde gerekli değişiklikleri kendim
yapmayı düşünüyorum.

İtirazı olan var mıdır?