[Gelistirici] Yeni sürücüler için test isteği

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
12 Eyl 2009 Cmt 19:10:31 EEST

On Saturday 12 September 2009 17:16:20 Fatih Aşıcı wrote:
> Selamlar,
>
> ATI, NVIDIA ve Intel
> kullanıcıları olmak üzere bu teste herkesin katılmasını bekliyorum. Kapalı
> kodlu sürücüleri kullanıyor ve sorun yaşamıyor olabilirsiniz; ancak
kurulum
> sırasında yine açık kodlu sürücüler kullanılacağı için bu testi yapmanızda
> fayda var.

01:00.0 VGA compatible controller [0300]: ATI Technologies Inc RV350 AR
[Radeon 9600] [1002:4152]

Çift monitör yaptığımda X cpu kullanımı aşırı yükseliyor ve masaüstü
neredeyse kullanılamaz hale geliyor. Eskiden böyle bir sorun yoktu. fglrx
sürücüsünü denediğimde yanıp sönen imleç şeklinde kaldığından şimdiki
sürücüde durumu bilmiyorum ama 2008'de çift ekranda bir sorun yoktu fglrx ve
radeon ile.

yolladığın mesa fark yaratmadı, çalışıyor gibi.