[Gelistirici] Yeni sürücüler için test isteği

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
12 Eyl 2009 Cmt 18:01:44 EEST

On Saturday 12 September 2009 17:16:20 Fatih Aşıcı wrote:
> Selamlar,
>
> ATI, NVIDIA ve Intel
> kullanıcıları olmak üzere bu teste herkesin katılmasını bekliyorum. Kapalı
> kodlu sürücüleri kullanıyor ve sorun yaşamıyor olabilirsiniz; ancak kurulum
> sırasında yine açık kodlu sürücüler kullanılacağı için bu testi yapmanızda
> fayda var.

`--> lspci -nn | grep vga

00:02.0 VGA compatible controller [0300]: Intel Corporation Mobile 4 Series Chipset Integrated
Graphics Controller [8086:2a42] (rev 07)

Paketlerin hepsini kurup bir kaç kez yeniden başlattım, suspend to ram vs denedim, 3D efektlerle
denedim, bir soruna rastlamadım henüz.

Intel cephesinde ilk izlenim kısaca böyle, özellikle denememi ya da bakmamı istediğin bir yer varsa
bakabilirim  ayrıca ?

---
Mehmet Nur Olcay