[Gelistirici] 2009/devel/game/board/pokerth - remove bundled fonts add system fonts symlinks

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
9 Eyl 2009 Çar 03:42:18 EEST

2009/9/9 İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com>

> 09 Eylül 2009 Çarşamba günü (saat 01:22:10) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:

> bir
>
> pisitools ile sadece install dizini içinde olan bir dosyayı symlink
> yapabiliyoruz diye biliyorum. Burada sistemdeki bir dosyadan link koymak
> durumunda olduğumuzdan shelltools u kullandım.

depolara baktım da buna benzer bir durumla karşılaşmadım. Paketten çıkmayan
ama sistemde kurulu olan bir dosyaya softlink yaratmak için mantıklı bir
çözüm gibi gelmedi bana. Daha doğrusu böyle bir şey yapmak doğru mu, onu
bilemedim. Bu şekilde örneği olan başka bir uygulama var mı? Merak ettiğim
için soruyorum. Çünkü başka bir  öneri de bulamadım işin açıkçası..

Bu arada /usr/share/fonts/Type1/c059013l.pfb ve
/usr/share/fonts/Type1/n019003l.pfb herhangi bir pakete ait değil. urw-fonts
diye de bir paket yok zaten bizim depoda.  URW yazıtipleri gnu-gs-fonts-std
adlı paketten çıkıyor, ilgili dosyalar da

/usr/share/fonts/default/ghostscript/c059013l.pfb
/usr/share/fonts/default/ghostscript/n019003l.pfb

olmalı herhalde.

Fontlarla ilgili yine , ubuntu dejavu fontlarının kullanılması için şöyle
bir yama eklemiş:
http://bazaar.launchpad.net/~ubuntu-branches/ubuntu/karmic/pokerth/karmic/annotate/head%3A/debian/patches/02_use_dejavu_fonts.patch

0.7.1'de kodun buradaki kısmında değişiklik yapılmış zaten ama birebir bu
yamadaki değişiklik değil.

yine ubuntu'da as-needed için bir patch eklenmiş, ama binary dosyalarda ldd
-r -u çıktıları temiz. Yine de uygun görürsen o yamayı da yansıtabilirsin.

--
- Serdar Dalgic