[Gelistirici] 2008 -> 2009 gecisi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Eyl 2009 Paz 18:20:01 EEST

On Sun, 6 Sep 2009 14:30:00 +0300
Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> wrote:

> Biraz konu dışı olacak ama Contrib'deki PEAR paketleri için PHP bilen
> geliştirici arkadaşları hep yönlendiriyorum, bunları rahat yaparsınız
> diye ama çoğu yanaşmadı bile. Zira hepsinin cevapları aynı, o PEAR
> paketlerin birçoğu geliştirilmiyor veya uğraşılmıyor diyorlar (Bu
> konuda zerre araştırma yapmadım belki yanılıyor olabilirler). Böyle
> bir durum olunca da paketlemeyi boşa emek gibi görüyorlar ve
> ellemiyorlar bile. Kaldı ki şuan KDE'nin eski sürümünün belki
> aktarılmama sebebi de budur.
>
> Ben PHP ile nadir uğraşıyorum ama azıcık ucundan da olsa PEAR
> [...]

 Benim verdiğim sayılara KDE3 ailesi dahil değil aslında. Contrib de
bir liste olmadığı için paket sayısı üzerinden gitmiştim.

 PEAR konusunu pek bilmiyorum, bilenler durumu söylese daha iyi olur.
Bir seri java paketinin gerekli olmadığını, paketlemenin de iyi bir
fikir olmadığını konuştuk Hakan ve Mete ile, o paketleri depoya almamak
mantıklı geldi bana. Pear ları da konuşalım, lazım değilse / paketlemek
anlamlı değilse ve ters bağımlılığı yoksa depodan çıkarabiliriz.