[Gelistirici] 2009/devel/network/web/bilbo - Added Turkish translation, thanks to Server Acim

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
3 Eyl 2009 Per 02:13:28 EEST

03 Eylül 2009 Perşembe günü (saat 01:32:42) Mehmet Nur Olcay şunları yazmıştı:
> +        <AdditionalFiles>
> +            <AdditionalFile owner="root" permission="0644"
> target="/usr/kde/4/share/locale/tr/LC_MESSAGES/bilbo.mo">bilbo.mo</Addition
>alFile> +        </AdditionalFiles>
>      </Package>

Bunu böyle yapmak yanlış diye biliyorum. Bunun yerine o çeviri dosyasını
source a yama yapıp daha sonra pisitools ile (ya da yapabiliyorsak make
içinde) po yu mo ya çevirip gerekli dizine göndermemiz gerekmiyor mu? Bu
şekilde (.po hali ile) çalışacağını da sanmıyorum.