[Gelistirici] pisi'nin önemli sorunu hakkında

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
12 Eki 2009 Pzt 13:22:30 EEST

On Monday 12 October 2009 13:17:18 Gökmen Görgen wrote:

> Bu bana çözüm gibi gelmiyor. Wicd meselesini anlatayım, daha iyi olur.
> Eskiden Wicd sadece GTK+ arayüzü olan tek bir paketti, şimdi urwid ile
> konsol arayüzü de yapılınca, Wicd paketinden GTK+ ve Urwid dosyalarını
> ayıkladım ve temel paket haline getirdim. GTK+ dosyaları wicd-client'e,
> urwid dosyaları da wicd-curses'e girince ortaya üç paket çıktı.

İşte bu senaryolarda şimdiye kadar hep "Conflicts releaseTo" kullandık.

> Conflicts yazarsam wicd-client'in bağımlılığı olarak wicd'i kurmak imkansız
> olmayacak mı?

Hayır. Kurulu sürümle conflict varsa pisi kurulu paketi güncelliyor yani bu
durumda pisi önce wicd paketini güncelleyecek (tabi releaseTo verilmişse).
Yine de bağımlılık olarak yeni wicd paketini wicd-client paketine bağımlılık
olarak yazmayı unutma.