[Gelistirici] pisi'nin önemli sorunu hakkında

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
12 Eki 2009 Pzt 13:17:18 EEST

2009/10/12 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> wicd paketi hala depoda değil mi? Eğer depodaysa Replaces yerine Conflicts
> kullanılması gerekiyor.

Bu bana çözüm gibi gelmiyor. Wicd meselesini anlatayım, daha iyi olur.
Eskiden Wicd sadece GTK+ arayüzü olan tek bir paketti, şimdi urwid ile
konsol arayüzü de yapılınca, Wicd paketinden GTK+ ve Urwid dosyalarını
ayıkladım ve temel paket haline getirdim. GTK+ dosyaları wicd-client'e,
urwid dosyaları da wicd-curses'e girince ortaya üç paket çıktı.

Conflicts yazarsam wicd-client'in bağımlılığı olarak wicd'i kurmak imkansız
olmayacak mı?

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net