[Gelistirici] 2008 --> 2009 --> 2010

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
2 Eki 2009 Cum 01:00:32 EEST

Merhaba,

Fri, 2 Oct 2009 00:00:12 +0300, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> :

> Bence sorun kesinlikle bu değil, diğer işletim sistemleri bunu
> çözebiliyorsa bizim etmememiz için de herhangi geçerli bir teknik
> sebep görmüyorum ben. Sonuçta /home içinde duran herhangi bir şey
> işletim sistemini ilgilendirmiyor ve sadece veri/ayar dosyası
> ikilisini içeriyor olmalı (kullanıcı oraya uygulama kurmuş ise bu
> kullanıcının sorunu). Altta çalışanın Pardus 2008 mi yoksa Snow
> Leopard mı olduğu ise MP3 dosyalarımı veya fotoğraf arşivimi
> ilgilendirmemeli. Yok eğer sorun ayar dosyaları ise, uygulamalar
> bunları göç ettiremiyorsa /home'u ayırınca da bu sorun çözülmeyecek.

/home'u ayirmak, en azindan kullanicilara "sifirdan kurulum yapin"
dendigi durumlari daha gercekci/uygulanabilir hale getirecek.

Diyeceksin ki, boyle bir durum olmamali -- evet, bu hedefleniyor hep
ama kac yildir bu hedef iskalaniyor. Iskalandigi zaman en azindan B
planinin daha insancil olmasini saglar diye dusunuyorum.

                   Doruk