[Gelistirici] 2008 --> 2009 --> 2010

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
1 Eki 2009 Per 23:46:00 EEST

Thu, 1 Oct 2009 23:40:16 +0300, "S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> :

> Hali hazırda /home'u ayrı bir bölüm olmayan bir disk üzerinde 2008
> kullanıyorum ve yedek almaya daha sonra da restore etmeye çalışmadan,
> YALI ile tekrar cebelleşmeden 2009'a geçemiyorum, 2008 öyle ya da
> böyle yakın gelecekte EOF olacak ve bu örnekte ben kaderimle baş başa
> kalacağım. Aynı şey belki 5-6 ay sonra 2009'un da başına gelecek ve
> bu böyle sürüp gidecek.
Acikcasi bence buradaki en buyuk sorun Pardus'un ontanimli kurulumunun
bu sekilde olmasi -- yani home'un ayri bir disk bolumu olmamasi.

Hani diskler 60-80 GB falanken iyidi de, 1 TB verisini baska bir yere
(nereye?) yedekleyip kullanicidan yeni sistem kurmasini isteyip, sonra
da geri kopyalamasini istemek bence dogru degil.

Daha once de bunu dile getirmistim, ontanimli kurulumda kok / home
bolumlerini ayirmak gerektigini dusunuyorum. 2009.0 icin de gecti, bari
ilerisi icin yapalim bunu.

                   Doruk